Monday, September 14, 2009

一步步的踏上新的旅程

最近 我一打开电脑的 第一件事就是 检查我的mailbox
mailbox成了我的工作接收器
manila的经纪人 已经开始把不同的工作带给我
她希望我可以在短时间内 成为一个专业的model
很幸运的我 被一位有名的专业摄影师聊上
为什么是聊上呢?
那是因为 通过msn 我得到他的喜爱
他即将 聘请我 成为他的助手
而且他愿意把model该有的姿势 都教我
如果 我表现得好 他会带我一起去国外的拍摄工作
现在的我 就要等今晚的答复
他很忙很忙 可是 只要得空 他都会找我聊天
从他身上 我可以学习 拍摄 化妆 姿势 不同的文化
他是个很多学问的人
我应该感谢上帝 把好事发生身在我身上
可是 我该接受外国的广告吗?
这个广告 必须穿bikini and gstring
我可以吗? 我的家人能接受吗?他又能接受吗?

朋友 给点意见好吗?

4 comments:

Michelle Tan Yi Shin said...

bekini ok lar.. g-string abit over lor.. i dont think your family will accept.. try to ask your parent opinion and see how lar..

xin_d.blog said...

I haven let them know..
they will not take pic from behind
but from different anger n point
this is a hair n body skin care product..not lingerie

Michelle Tan Yi Shin said...

in my opinion lar..a pro model really wont care about anything... even is nake or not..as a fren, i will support you.. but the most important thing is your family..:)

xin_d.blog said...

yea..a pro model won care about it..i jz feel nervous when i make the decision..i scare i cant do well in pose n expression